Tuesday, October 19, 2010

20 10 2010

assalamualaikum  wbt..
salam sejahtera..semoga semua2 sihat hendaknya..
best ke tarikh ni? best ke x?
aku x tahu sbb aku harap tarikh ni best ntuk aku..elaun aku masuk pe sume..aku dah bleh bayar hutang pe sume..tapi x tau r kan..tggu dan lihat je r..( speechless!)
btw hari ni hari rabu, tutoring programme mcm biase
budak yg aku tutor kan ( Ashlee Anne) degil giler arini..die buat keje sket je..aku dah upah cokelat pun xnak wat keje..cokelat nak plak..haha

macam2 r prangai die hari ni..xnak wat keje, amek pensil aku buat maen, amek rubber fareha buat baling2..ingt library ni playground ker? haha..
tapi aku nmpak beze r degil ank org putih ngan degil ank org melayu..mari kite senaraikan bersame same..haha:-
( Ashlee Anne mewakili ank org puith manekale syuib mewakili ank org melayu)

1.Anne dah r nakal, degil plak tu..aku nk marah dlm English x bape nak reti..aku nk die paham aku x ske die 
   maen time blaja..Syuib, nakal gak, degil gak..tpi aku bleh marah die puas2 sbb aku bleh cakap bm time
   marah..rase puas sket kan marah kalo ckp bahase kite dapat A time pmr..

2. wlopun Ashlee Anne ni mate die warne warni ( flouresecnt r org kate kan), cantik bak n kalo kite tgok kulit die putih plak gebu2, tpi die busuk sbb die x mandi (hahaha). kalo dah lepas man tu dtg kat aku, mak aii bau..tadi pun ade bau taik kucin..haha..okeh syuib plak.Syuib wlopun x ensem, rmbut ade kelemomor, mate warne itam, kulit x bape nak putih, tpi die mandi pagi2..x kesah r die mandi perigi berlumut pun..tpi fizikal nye die bersih dari hadas kecil n besar..so die ready ntuk menuntut ilmu n cekgu die pun rase ok nak ngajar die..kalo daniel cmne?haha

3.

No comments:

Post a Comment